A céges növekedés titka: CRM rendszer

Érdemes már kezdő vállalkozóként is rendszerekben gondolkodni? Milyen szempontok mentén határozzuk meg a vállalati célokat?

Az Üzlet és Utazás interjúsorozatban olyan cégvezetéssel kapcsolatos tanácsokat hallhatunk, amelyek segítenek a fenti kérdésekre válaszolni és amelyeket érdemes minden kezdő cégvezetőnek megfontolni és a gyakorlatba átültetni.

Miért jó választás a CRM rendszer?

 

A CRM rendszer jelentése customer relationship management, ami magát az ügyfélkapcsolat kezelését jelenti. Nemcsak a már meglévő ügyfelek adatait tartalmazza, hanem a potenciális érdeklődők kapcsolati adatait is. Ezzel az értékesítési tölcsérben folyamatának tökéletesítésében nagy szerepet játszhat.

Feltérképezhetjük, hogy honnan jött az érdeklődő, meddig jutott el nálunk és persze, hogy mi érdekli.

Ezeknek az adatoknak és munkafolyamatoknak köszönhetően, a céges folyamatok automatizálhatóvá válnak. Így időt és pénzt takaríthatunk meg, mivel minden feladat elvégzése sokkal gördülékenyebbé válhat.

Ahelyett, hogy keresgélnél az Excel táblázatok között, minden adat és információ elérhető egy helyen, amelyet minden kolléga lát, így sokkal kevesebb egyeztetésre is van szükség, növelve ezzel is a hatékonyságot.

Annak köszönhetően, hogy minden automatizálva van, nő az ügyfélélmény és ezzel párhuzamosan az ügyfél elégedettség is.

Hogyan vezesd a cégedet?

Íme néhány tipp a hatékony cégvezetéshez:

 

  1. Cégépítés okosan és megfontoltan

Elmúlt már az az idő, amikor a szigorú főnöknek a beosztottja mögött kellett állni munkavégzés közben, hogy lássa az mit és hogyan csinál. Ennél sokkal kényelmesebb és kimutathatóbb eredményt biztosít a CRM rendszer. Minden lépés, minden mozzanat, minden végrehajtott feladat jól nyomonkövethető. Az összes munkakört betöltő személy munkavégzése naprakészen követhető. Így nemcsak az értékelés könnyebb, de sokkal könnyebb a munkaerő helyettesítése, pótlása.

Nem lesz hiány a kapacitásban, mert minden munkakörre több ember is van, mindenki átlátja a folyamatokat, hozzájut minden szükséges információhoz.

 

A DLX Media digitális marketing ügynökség is folyamatosan toborozza új munkatársait, így mindig van megfelelő ember megfelelő feladatra. Ha érdekelnek a lehetőségeink, akkor nézd meg a karrier oldalukat!

 

  1. Cégvezetői mindset

Sokszor egy cég fejlődésének az vet gátat, ha olyan gondolkodásbeli korlátokat állít a vezető, amely miatt nem tud egyről a kettőre jutni.

Ide tartozik az a hiba, amikor a vezető azt hiszi, hogy mindent csak ő tud megoldani, amikor nem akar semmit sem elengedni a kezéből. Az a vezető, aki megtanul delegálni és levesz egyes terheket a saját válláról, sokkal hatékonyabb tud lenni.

Illetve el kell tudni fogadni, hogy nem vagyunk képesek mindenre hatással lenni, és inkább legyünk megoldásfókusszal, találjuk meg azt a lehetőséget, amit az adott szituációból kitudunk hozni.

 

  1. Automatizált folyamatok

 

A CRM rendszer automatikusan méri a beállított mérőszámokat és az eredményekről riportokat állít elő. Ami ebben különleges, hogy nemcsak a vezető látja ezeket a riportokat, hanem a beosztottak is. Ezzel is motiválva vannak a fejlődésre, mind az anyagiakban, mind a felelősségben. 

Érdemes már kezdő vállalkozóként is rendszerekben gondolkodni? Milyen szempontok mentén határozzuk meg a vállalati célokat? Az Üzlet és Utazás interjúsorozatban olyan cégvezetéssel kapcsolatos tanácsokat hallhatunk, amelyek segítenek a fenti kérdésekre válaszolni és amelyeket érdemes minden kezdő cégvezetőnek megfontolni és a gyakorlatba átültetni. Miért jó választás a CRM rendszer?   A CRM rendszer jelentése customer relationship…

Érdemes már kezdő vállalkozóként is rendszerekben gondolkodni? Milyen szempontok mentén határozzuk meg a vállalati célokat? Az Üzlet és Utazás interjúsorozatban olyan cégvezetéssel kapcsolatos tanácsokat hallhatunk, amelyek segítenek a fenti kérdésekre válaszolni és amelyeket érdemes minden kezdő cégvezetőnek megfontolni és a gyakorlatba átültetni. Miért jó választás a CRM rendszer?   A CRM rendszer jelentése customer relationship…

101 thoughts on “A céges növekedés titka: CRM rendszer

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük