Reklám és marketing

Reklám és marketing tanácsadás – Milyen árakkal érdemes számolni?

Elakadtál, kérdéseid vannak céged marketingjét illetően? Csak néhány órára van szükséged, hogy feltehesd őket egy szakértőnek? A reklám és marketingtanácsadást pont erre találták ki.

 

Néha elég egy-két óra ahhoz, hogy tisztuljon a kép marketing szempontból, ilyenkor a megkezdett órák után kell fizetnünk általában. A Dog and Pony marketing tanácsadó is óradíj alapon nyújt tanácsadást.

 

Mit foglal magában a reklám és marketing tanácsadás?

A reklám- és marketingtanácsadás egy olyan átfogó szolgáltatás, amely segít a vállalkozásoknak vagy épp egyéneknek abban, hogy fejlesszék marketingstratégiájukat és javítsák kampányaik hatékonyságát. Az ebben járatos tanácsadók szakértői segítséget nyújtanak, melyet teljesen a mi igényeinkre, elvárásainkra, céljainkra szabnak.

De nézzünk konkrétabb példákat!

  • Piackutatás: A tanácsadás során a szakértők segítenek megismerni az adott vállalat célközönségét, de ugyanilyen fontos, hogy a versenytársakat és a piaci trendeket is. Hiszen ha nem tudjuk, kiket célozzunk meg és kikkel versenyezzünk, nem érhetünk el sikereket.
  • Márkaépítés vagy -fejlesztés: A szakértők abban is segítő kezet nyújtanak, hogy az induló vagy már régóta létező márkát megerősítsék, ez magában foglalhatja a márkaidentitás, az üzenetek és a pozicionálás kidolgozását.
  • Marketingstratégia készítése: A fő feladat persze egy átfogó marketingstratégia kidolgozása, amely összhangban van az üzleti célokkal.
  • Kampánytervezés: A tanácsadók segítenek megtervezni és végrehajtani a marketingkampányokat a különböző, a vállalat érdekeit mind jobban szolgáló csatornákon.
  • Eredmények mérése: Persze mit sem érne az egész, ha nem lehetnének nyomon követhetőek a kampányok eredményei, a tanácsadók erre is szakosodtak, továbbá szükség esetén, trendek változásakor finomhangolják, módosítják azokat.

Kinek érdemes igényelnie ilyen szolgáltatásokat?

 

Van, hogy valaki azért megy el reklám és marketing tanácsadásra, mert szeretné, hogy kiderüljön, egyeznek-e az elképzeléseik az adott tanácsadóval, létrejöhet-e a közös munka a jövőben. Ha a válasz igen, akkor kerül majd sor részletesebb piackutatásra, márkaépítésre, a stratégia kidolgozására és így tovább.

Valamint az is megeshet, hogy valakinek tényleg csak néhány órás tanácsadásra van szüksége, mert elakadt saját marketingje egy-két területén, és kérdéseire keres választ.

 

 

 

Nézzük az árakat!

 

Egyre több egyéni és ügynökségi szereplő jelenik meg a reklám és marketingtanácsadás színterén, így a cégeknek és az egyéni ügyfeleknek is bőven van kikből válogatniuk. A szakértelem és a közös munkára való képesség mellett természetesen fontos faktor, hogy ki milyen szolgáltatásokat nyújt és azokat mennyiért vállalja.

 

Nagyjából elmondható, hogy hazánkban a kis- és középvállalkozásokat érintő marketingtanácsadók óradíjban dolgoznak, mely tízezer forinttól harminc-negyvenezer forintig is terjedhet. Vannak cégek, ahol ha online történik a konzultáció, olcsóbb árat ajánlanak, és az sem mindegy, hogy mekkora név a tanácsadó – ha ismert szakemberhez fordulunk, nála akár ötvenezres óradíjra is számíthatunk.

Elakadtál, kérdéseid vannak céged marketingjét illetően? Csak néhány órára van szükséged, hogy feltehesd őket egy szakértőnek? A reklám és marketingtanácsadást pont erre találták ki.   Néha elég egy-két óra ahhoz, hogy tisztuljon a kép marketing szempontból, ilyenkor a megkezdett órák után kell fizetnünk általában. A Dog and Pony marketing tanácsadó is óradíj alapon nyújt tanácsadást.…

Elakadtál, kérdéseid vannak céged marketingjét illetően? Csak néhány órára van szükséged, hogy feltehesd őket egy szakértőnek? A reklám és marketingtanácsadást pont erre találták ki.   Néha elég egy-két óra ahhoz, hogy tisztuljon a kép marketing szempontból, ilyenkor a megkezdett órák után kell fizetnünk általában. A Dog and Pony marketing tanácsadó is óradíj alapon nyújt tanácsadást.…